Thursday, July 2, 2009

all..

students all over malaysia are posting here n there
sedih itu sedih ini
ada yg x sabar
ada yg pretend cool
or mmg xde feeling apa apa pun
dlm otak
ada yg
-yes! aku dekan lg! boleh john!
or
-alamak, kena repeat plak!!
-yes yes! ptptn dtg lg! orang kaya baru is coming!
-aduh, kena balaja lg
-alhamdulillah, aku dah bjaya sampai tahap ni tinggal 2-3 sem lg!!!
-sem ni boleh bawak keta! boleh la bawak keta kebal aku nnt
-aiya! kolej x dpt lak, umah sewa where are you??
-rindunya kengkawan , bofren, gefren, pensyarafren...?
-nk cuti lagi!!!!!
-laaa..dh nk masuk dah!
-download torrent x abih lg nih! camna nih?
-nk bawak baju nih, slua nih, jaket nih, kasut tumit nih,boxer baru nih, safety boot lg,,apa lg nih!!
-arghh!! x sempat aku nk tngok yuhee the witch sampai abis siri
-xleh nk online 24 jam dah waaaa!!!!
-yeah! dota tournament lg sem nih!
-dia ni hutang x bayar lg laaa!!
-ko pinjam baju sampai satu sem pehal?
-mandi swimming pool kat kondo lg!!!
-aku nk wakil kampus sem ni!
-pointer x cukup! usaha lagi!!
-intake julai ni mesti ramai!! yes! awek baru!
n so on laaa dalam kapla otak kita suma bila nk masuk untuk sem baru ni..

bg aku,
aku nk usaha lg banyak sem ni inshallah
rindu gak la kengkawan
sem ni masuk umah sewa
housemate sumanya ada 7 org!
x sabar nk practice archery lg..
x sabar nk masuk lab
x sabar nk blaja mende baru yg sofistikated-omg-
x sabar..
mintak-mintak aku leh fokus lebih untuk sem ni

"Ya Allah, bantulah kami hambaMu yg lemah ini dalam mengharungi sgala cabaran dunia ini, janganlah Kau pesongkan hidayah yg tlah Kau brikan ya Allah, kuatkankalh iman kami ya Allah, jauhkanlah kami dr prkara mungkar dan matikanlah kami dalam iman"

alamak!
aku x bli pencil case lg!

6 comments:

Sanji desu! said...
This comment has been removed by the author.
Sanji desu! said...

Pembetulan,
hambaMu
M tu besar, Allah itu besar.
dr byk2 ko tulis tu,
bukan satu pown yg ada dlm klapa aku ni
huhu
Amin!
weh check blog ak ada edited gambar jd sig yg ak letak, gmba kte kt keta haha

tieya A. said...

lwk la

pencil case pun maw beli bru kea

weh
haah
ak ta tgk yu hee
tp ghost.
mutiara ad tv x?

=.=

.shz. said...

panic gila kau nak masuk sem bru ni...
good luck anyway!!!

Dasuki D5T7 said...

apis: sorry,trlepas pandang..ngantuk
ngantuk dh time nih
n lg, mmg le xde dlm kapla otak
ko sume nih,!!!
pasni, ape plan ko?

dd: pencil case aku kna ilang la sem
lpas..aku syg la pencil case tuh

.shz. : panic? aku glabah biawak je..
tq tq...

Azkhieme said...

ya.. salah satu ada dlm kepala otak aku.. haha..!

pencil case x bli2 lagi..?? hehe.. jdi la cam aku,, x pkai pncil case sejak skolah lagi.. haahhaha..

blog aku ada baru upload.. comment2.. hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...