Friday, November 14, 2008

haaaaa...........

alhamdulillah..syukran...
just finished my last paper...
went out with kapiz,yo!,fifi,zaid,nas n apis,g bowling...
mmg bez bila dah xdak pa nk pkiq lg..next sem lak..
first time aku mng men bowling ngan 3 kali strike n 3-4 kali spare..
best achievement aku dlm game menjatuhkan pin ni...yeah!aku juara!
g mkn kfc!duit pinjam,hahaha...nnt aku byr la blik...
bila nk smpi umah x tau??hish hish..
td aku tngok hidalgo,patu men game jap,pastu bru bru online..
membe klaz aku g tngok quantum of solace pastu overnite lak kat perda!ceh!
lagu hujan memekakkan tlingaku...
bilik x kmas lg..
uhhh,boringnnya,friendster xleh msuk lak...
apa agaknya kengkawan aku kat all over the world ngah wat??
lapar lak?mn abg yg jual burger tu??kbab dah abis..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...