Monday, February 22, 2010

biasa..

bismillah..
slm
macam selalu juga
penghuni dom masih belum tido
bising di sana
bising di sini
macam biasa juga
bila dah terlalu lama
kita jadi biasa
sudah adapt kata orang puteh
sudah evolusi kata orang sains
sudah 'biasa' kata orang biasa

- - - - - - - -

-boom!
please dont stop the music!
bang bang bang!
boom boom boom!-
(please stop!)

ok
aku x tdo lg
sedang dgr lagu dari 'la luna' dan hujan..
tp
dgr samar-samar aja
tenggelam dek muzik kuat
dari henfon w-series tu
aku x tahu la diorang ni
x leh ke fikir pasal org laen
taula tgh wat assgmnt
tp dorm ni bukan ko sorg je
org laen bnyk lg..
aku pun dgr lagu gak(x leh tdo sbb ko
psg lagu kuat2!)
boleh je aku psg perlahan
cukup untuk pendengaranku

manusia yg bijak
ialah yg dpt mengawal perasaan mereka

aku x bijak slalu
ko tahu
pernah makan penyepak x?

p/s:
walau pape pun
think before u act
u might lost a friend if u dont
-slalu wat ko sakit hati and x rspect tido time ko,
leh dianggap kawan ke?-

Berita Harian-25 Feb 2010
-SEPARUH MATI KERANA LAGu TERLALU KUAT-
Beberapa orang pelajar ipt tempatan dibelasah
hampir separuh mati oleh rakan sebilik mereka
gara-gara sering memainkan lagu terlalu kuat
lalu menggangu pelajar tersebut yang akhirnya naik
berang. Dasuki (20) bertindak membelasah rakan-rakannya
kerana terlalu marah kerana mereka sering menganggu masa tidurnya.
" Dah lama saya sabar. Saya tak pernah cakap apa-apa la.
Tapi dah banyak kali sangat. Melampau la kan. Saya belasah sebab geram sangat.
Diorang tu sakit otak ke ape?"-jawab Dasuki mengenai tindakannya itu.
Rakan-rakannya kini sedang dirawat di Hospital Besar Bapak Mereka(HBBM).
Seorang telah pun berada dalam keadaan stabil dan 3 lagi masih dalam rawatan rapi.
Kejadian tersebut amat mengejutkan pihak IPT kerana Dasuki
dikenali ramai dengan sikap yang peramah, ringan tulang dan dan tiada rekod salah laku.
Dikatakan bahawa Dasuki tidak pernah naik angin sebelum ni.
" Dia (Dasuki), selalu ketawa je. X pernah marah kitorang walaupun kekadang rasanya cam
terlebih jugak.Tapi dia ketawa je..."


- - - - - - - -


aku taip aritu, tp ms offline le
bila tngok balik
dh xde ati nk marah
biasalah
orang jarang marah
kejap aja
hilanglah barannya

sampai sini saja post aku yg biasa ni...

-readers-" brapa banyak kali 'biasa' daaaa..."

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...