Saturday, May 1, 2010

lecture..

lectures..
oh God,
boring gila kan?
oh,
aku pasti tertidur
entahla
dari tingkatan 4 lagi
aku x boleh duduk dan dengar je
kene wat somtin
kalo x
pasti tido
anywhere
anytime
unless la lecture dia best or interesting
kalo jenis
one-way je ( lecturer tu cakap je, on and on and on...)
wo!
X boleh tahan wo!
Wa pasti jatuh
jatuh kapla dulu..hehe

ada one time tuh,
aku tertidur dan terhantuk kat meja kayu tu
POIK!
"adoi!"
dah macam spring dah kepala aku time tu
and one time tu
aku g jumpa satu lecturer nih
ngan 2 other frens
kitorang mintak la dia ajarkan kitorang
(subjek Chemistry)
i actually fell asleep
omg
malu gila
dah la distance kitorang ngan lecturer tu x sampai 1 meter pun
dia( the lecturer) siap tanya lagi,
" Awak ok, boleh teruskn lagi?"
aku angguk..malu..

tapi ustaz aku dulu bez
aku x pernah ngatuk kelas dia
kalo x pergi cam rugi gila
though credit hour aku cukup
nk ponteng pun xpe
-dont do this guys, unless lecturer tu xbest and korang dh tere gila subjek tu-hehe
tp aku g gak
enjoy
kan syok!
idea laen datang
laen pulak yang aku tulis
xpelah
aku simpan untuk esok je
oh aku happy
-hari tu dull,
sekarang dh shiny balik?-
life dah ade color sket..
:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...