Wednesday, May 12, 2010

star..

twinkle twinkle little star
how i wonder..

after so long

aku mencapai kembali
naskah kecil itu
suratkahabar
bernama
STAR

udah lama aku x membelek-belek suratkhabar ini
selalunya aku akan beli kosmo atau utusan
sebab murah and itu je yang dijual kat koperasi
tp
kali ini
aku singgah di perpustakaan
jarang benar singgah di situ
cuaca yang boleh tahan panasnya
membuatkan hati berbisik
" Amik aircond di library pun bagus."

Oh
seronok betul aku membaca tadi
segment dan artkelnya menarik dan lucu
relaxing and good for mind
x seperti kosmo atau metro
yang x habis-habis dengan berita 'panas'nya
tersenyum aku di situ

banyak peristiwa menarik yang berlaku minggu ini
tapi aku sedikit sibuk
almaklumlah
final dah dekat
jadi
perlu hantar drawings and assignments
banyak pulak dekat-dekat nk abis sem ni
projek besar tu lagi la..ohoho..

jadi sampai sini saja dulu
xde gambar untuk tatapan kali ini..hmm..
:)

2 comments:

MORIBAYU said...

bagus
:)
indah n tersusun ayat kamu

Dasuki D5T7 said...

oh
tank que tank que..
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...