Monday, July 5, 2010

juta..

kelas udah pun mula
dan dah ada assigment kene submit petang tu jugak
omg
kitorang dah pun di'lecture'kan apa yang kitorang
perlu siapkan dlm 5 bulan yg akan datang
omg banyak betul
and itu baru satu subjek
ohhhh...

rilek sudaaa.. ye x?

smenjak kelas start nih
x tahan ngantuk betul
i actually fell asleep masa tgh assignment
nasib la pagi tu sempat siapkan
but due to the 'kecacatan' kerana kekalutan dan
peristiwa tetidur ketika proses menyiapkan assgmnt
it was rejected and i had to do it all over again..hoho..

the first day at campus was ok
i arrived on 7.15 sharp
no one was there
moto or kete
sbijik pun xde
i quickly called my friend
" Hello, slm, ko katne? kita start ari ni kan?"
he was like " Em, ye, ah, em, ha.." (dgr pun tau-baru bangun tido!)
a few minutes later
baru le nmpk students laen
kerana sgt lapar
aku pun bergerak le ke kafe
jalan punya jalan
nmpk la satu group student tgh sibuk
sibuk tengok apa entah kat notce board tuh
RESULT!
due to the system yg x maju, xleh check result kat internet
anyway
aku pun cepat-cepat menghampiri group students td
betegur sapa dengan rakan lama
"oh, kos ko kat sini ni ha." kata bob sambil menunjuk
oh
nama nama nama..pointer..........
ok
check skali lg
betul ni?
"wahh, dekan tuu.." kata bob
aku tersenyum
sedikit gurau senda
aku beredar ke kafe
d situ rmai lg rakan yg ku jumpa
sumenye congrats aku
aku pun congrats balik
alhmdulillah
terima kasih
Allah
terima kasih famili
terima kasih sahabat
terima kasih..

ahahahaha, projek 6 juta datang lagi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...