Tuesday, November 9, 2010

berkali..

assalamua'laikum
dan salam sejahtera

pa khabaq smua?
hau ar yu gais?
mi?
aim oke-oke je..

maka
stelah sekian lama
stelah berkali punya kali aku log in
x ter'post' gak amende pun
so
aku post gak kali ni..
seblum smangat je nk post
bila dah log in
kensel plak
asal log in je kensel
asal kensel je log in
...

so
citer sket pasal smalam
smalam sedang aku tugu abe yg sedang menggunakan laptop aku
aku x jadi tunggu
aku terus tido
cadangnya mahu tonton movie
tapi abe ngah maen game
aku pun kesian plak
kasi la can
aku pun tido..
keesokkan harinya
pada tengahharinya
abe pun katala kat aku
"haa, tu laptop kamu, aku dah tutup"
"x tutup pun, abe tutup skrin je"
"eh ye ke? smalam aku dengar bunyi, aku terus tutup laptop simpan gitu je"
"bunyi pe?"
"bunyi org bernafas, kuat"
"kat mana?"
"betul-betul blkg pintu balkoni"
"pastu"
"mulanya pelan,aku wat dunno je"
"bila kuat, aku trus pegi lock pintu.masa lock tu la aku dgr,betul-betul blkg pintu.aku tngok kamu dah tido, aku panggil pian.bila kitorang dua naik bilik balek, aku nk bukak pintu tengok,dia x kasi."
"lagi?"
"pastu aku trun tido bwh la.laptop kamu aku dah ttp sbelum panggil pian, aku hantar trus takut dia curi."
"dia?"
"mende tu la"
hahaha..
lawak gak abe ni,
so
inilah kesah benarnya kat umah sewa smalam.
naseb aku x dgr pe pun, wlupun bilik aku tidur tu bertentang je.x ttup pintu plak tu.
moralnye,jgn lupe kunci pintu balkoni bila malam.
:b

2 comments:

kamalgambargrafi said...

monyet kerr??

Dasuki D5T7 said...

ade plak monyet.haha.
bukan monyet..ada makhluk ghaib/ghost..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...