Wednesday, March 25, 2009

iromem

actually, its 'memori' spelled backwards...

memori?
time aku kecik2 dlu...aku tinggal kat taman yg cantum kampung..???camne tu?
aku rumah taman, depan rumah aku rumah kampung..rumah tok aku..
apa yg syoknya kecik2 dlu??

permainan bermusim..
ada musim gasing.
ada musim tuju guli.
ada masa musim bolasepak.men kat padang.
musim street soccer.men tgh2 jln.hahah.
musim rounders..yg ni riuh! slalu gaduh. kena la, xkna la.hhaha.'bom', haha..
musim layang2. pernah la skali aku yg start musim lelayang nih.-ada satu hari hari ni berangin so aku gi la bli layang2 satu men kat padang kat umah aku..esoknya berpuluh datang main.
ada musim digimon, yg ni x feymes kat taman, tp kat skolah. fight dgn org tu lah ni lah..guna pemadam.ahahah.
ada lg, ni dah moden sket. musim crushgear! aku ada lg first and last crushgear aku..
lupe lak, beyblade ms darjah 6 dlu...hahah,lawan beyblade atas meja cikgu..
ada musim yoyo.yg ni pergh, mcm2 skill leh tngok.tngok je lah, nk wat x reti.hoho.
musim paling makan bnyk duit! kereta RC @ keta kontrol..sebijik dah kat rm60..aku dpt gak la,
tp pikir-pikir blik buang duit je..tp bapak aku bli coz x sampai hati agknye, bebudak len ada, cousin aku ada, aku n adik aku xde..


aku suka membaca dlu..skrg pun suka gak..
aku diperkenalkan dgn enid blyton oleh kakak aku..bnyk buku enid blyton dia ada.50 ada kot..
dulu aku suka baca kat atas pokok kat umah aku.pokok tu kat umah org len la, tp dekat je ngan umah aku..
:)

2 comments:

tieya A. said...

weh norm
maen getah ko x msuk skali?
uih
feymes tue
ak slalu maen kat skolat agma ptg
haha.

Dasuki D5T7 said...

maen getah yg mana? xingat la...
yg mcm dlm anak2 sidek tu eyh?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...