Sunday, May 24, 2009

renew..

malas..
kalau ikut hati,
xnak sahaja aku,
apakan daya,
ianya untuk kbaikan ku juga,
senanglah kalau ada,
boleh aku meronda ke sluruh pelusuk,
redah segala ceruk,
tp..
kalau ikut hati...

'renew' sajalah lesen ko tu..
bukan xnak,
tp entah la..
aku lebih suka berbasikal ke mana jua..
selamat dan selesa,
di samping faedah kesihatan yg bisa diperoleh..

aku x nafi,
aku agak takut,
potong sana potong sini,
huh!
mcm nk tercabut jantung aku ms aku tumpang asip/paktam dulu,
berlumba-lumba di jalan sempit..
aku pernah kemalangan..
satu ketika dulu,
lukanya hilang,
sakitnya tidak..
kecederaan di pergelangan tangan sedikit membataskan pergerakkanku..
tapi,
moto ni banyak gunanya..
bawak lelok sudaa...
kunfayakun..
esok aku g renew!

6 comments:

Dasuki D5T7 said...

nak tulis..
tp xde yg bernas,
yg ni je aku mampu..

tieya A. said...

lol
ak la tue
ak pun tareti nk merapu ap da
igt nk cari sumthing yg bernas sket
motivasi ke
ap kate ko tulis sket sumthing bkaitn dgn nie
ak ase ko bole nye
okay?

tieya A. said...

ckp pasal moto
ak manusia ANTI-MOTO
serius

Sanji desu! said...

^smart apa moto. cuma kna pandai2 bwak la.

weh norm, renew je le. huhu

Azkhieme said...

yang eksiden tu mmsti sbb aku.. huhu..

Dasuki D5T7 said...

lol,
mmg salah ang pun,
aku duk blkg pastu
"signal signal..!"
GEDEBUK!
dh tergolek kat tar tu...
carik sluaq aku...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...