Sunday, May 10, 2009

uhhhh!!!

aku masih lg kat cc,
memakai sweater itam n inner biru,
black jeans kesukaanku-(yg aku pki ms g swimming aritu-sape kata xleh swimming dgn jeans!)

topi itam cotton hadiah dr sis aku-menyembunyikan kapla aku yg dh gondol..
bersepatukan sport shoe aku yg seasoned,
aku masih lg d sini,
bosan dan bosan,,
xder membe yg mengajak atau nak diajak g enjoy...pehhh
prut aku agak kurg selesa,karna hanyalah sekeping roti yg aku jamah pg td,
skrg dh kul 4.25pm,kalo kira balik,
dari dinner semalam yg hanya '3/4 roti john',dah lebih 17 jam...
bosan...
bosan...















bosan...



















bosan...

2 comments:

DIYSAR said...

sapa kta pkai jeans x leh swimming..
aku pkai bleh jaa

tieya A. said...

weh
lame x update
ape cer anda?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...