Sunday, October 4, 2009

masin...

"ini kalo hujan masa amik cop leh terkandas nih..yes,xyah g klass.."
tip.. tup.. tap.. tap. tap tap tap tap...hujan..
masin betul mulut aku nih!
tp,
kalo terkandas kat sini..
-online xleh.
-tido pun x syok..
-exam dh dkat..rugi plak..
adohai..

hujan mulai renyai...
ah, redah jelah...
ops..
camne ngan poster ni..
kalo basah, melayang duit kelab ..uuu...

so, in the end aku redah jerr..
sbenarnya,
aku xde idea nk tulis ape..
saja, aku tulis gak sket smentara tunggu 'fifi'...

2 comments:

Sanji desu! said...

tayar keta 'aku' sihat agi x?? kang bocor sbb fifi bwk xbtol hoho
bkn duit kaw tu weh...bajet2 ah.chish
weh gitar mende weh!??
haaah~ pe kata ko gne PAYUNG!!!
< . <

Dasuki D5T7 said...

sehat alhamdulillah..
walaupun macam ada kena H1N1 aritu..
nmpknya false alarm..
duit jugak!

payung?ela!ela! A ! A !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...