Thursday, January 7, 2010

busy..

oh my god..
with no connection to net..
memang malas and x bersemangat aku nk g online kat luar..
kenduri pun banyak gila
pastu aku nk kena settle dokumen-dokumen diri untuk pendaftaran haritu
dah pun mula kelas seminggu yg lalu
cc kat kampus plak tgh renovate
masih lg konfius ngan jadual and kelas-kelas
shopping itu ini
really really miss blogging
laptop pun aku tinggal kat umah je
really really nk fokus this sem
inshallah
bila dah dekat weekend ni
sume senyum je
mana x nya
sume nk balik
lagi-lagi bebudak sem 1 ni
ada yang four three hours nyer journey pun parent sannggup dtg amik
baru first week
lol
aku x balik lg la
tp boring la plak bila xde aktiviti weekend-weekend camni
will b going out after jumaat
jalan-jalan g pekan
so
a few gak la tertanya-tny mana aku menghilang
so aku still di sini
malaysia
di hadapan komputer season kat cc yg season ni
tp bleh thn laju
hoho
alhamdulillah
seronok juga di sini
banyak benda aku belajar
lebih-lebih lagi pasal ibadah..syukran..

ok guys
till next time kay

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...