Wednesday, August 19, 2009

printed..

akhirnya aku dh print poster yg spatutnya aku print weekend aritu..

not totally on purpose

colour printing untuk A3 size prob plak kat kampus time-time cam nih,-hitam je ade-
kedai itu xde..kdai ini xde..kdai kuih xde! haiya!
so aku kene design balik untk A4 size 2 page
dh print td tinggal nk cop and tampal..

arini rasa lain lak..
tertinggal topeng kat rumah..
gara-gara takut terlepas bas..
akhirnya bas tu yg terlepas kitorg..-x tipu, dia x perasan kitorg duk lambai kat tepi tu, dia kat speeding lane-
aku pun sponsore la membe aku untuk nek rapid
sampai kat kelas je xde org!
msg-msg punya msg
dh tuka tmpat!!!
argh!

so nek bas skali lg balik kampus..
smenjak duduk kat luar kampus..
hidup aku ni dikelilingi ngan bas..
sbelum ni
nk sentuh bas pun jarang..
ada la 3-4 kali nek bas ekpres..tu je..

bila masuk ipt
jatuh longkang la kejar bas
kejar sampai traffic light la
keja salah bas la
terantuk dalam bas la
makan malam dlm bas
tido dalam bas
lari tgh-tgh 4-junction traffic light kejar bas..
kene lecture ngan drebar la..haha..

knangan bersama bas!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...