Monday, August 17, 2009

static..

baru je abis test statik kejap td..

statik also known as one of many killer subjects who await us,
getting ready to kill sesape je yg x conquer mende ni bebaik..

apepun,
alhmadulillah test td aku boleh jawab YG AKU STUDY!
yg x study tu, blurr je..padahal mende sng ja!!!!!!
warghh!

statik ni lah yg bnyk membuatkan siswa siswi terkandas kejap dan kene repeat !!!

namun bgitu,
still rmi yg skor-beudak genius and rajin-
tahniah Yoe!ko dekan lg sem ni,
yg len xtau,ib dekan ke?sape lg?

wat pertama kalinya aku kene attack ngan charlie,dgr kata musim dia dah sampai..scaryyy

tp scarryyy lagi H1N1,

bebudak poli ramai yg pakai topeng tu,
bebudak uitm xde plak?heran heran..

tiap-tiap ari aku dgr bunyi ambulans lalu kat umah aku,
mesti x kurg dari skali
aritu sampai 4-5 kali..
cuak aku dibuatnya

dh 4 minggu aku slalu sakit kapla
aku g UK lg
dia kasi ubat kuat sikit
pasal rahang aku yg dh jammed ni
doctor kata gi la jumpa dentist yg aku jumpa aritu
jgn gelak x tentu pasal nnt senget dh terlekat plak
kalo nk glak kna gak sopan-sopan-kata doktor sambil gelak sopan "hee heee heee"
lagi la aku nk tergelak dibuatnya
abis nurse-nurse kat situ glak..
ceh, x bg aku glak tp buat lawak!
kurg asam tul
tp
baru la seronok
lupa abis sakit
xde la mandom je UK tuu..

jomlah
aku nk g KLboy
karang lmbt masuk maghrib plak
"somebody call 911!"-shawn kingston-!

toodles..
happy but scared...
going to pop in some strepsils...

3 comments:

tieya A. said...

hehe
ko no norm
lwk la
ta baik lg ke mulut ko tu
mcm mn ko mkn dgn sopan nye eh

Dasuki D5T7 said...

guna sudu n tgn kiri,
mmg la berterabur dibuatnya!

x ok lg...

Dasuki D5T7 said...

guna sudu ngan tgn tgn kiri,
mmg la berterabur dibuatnya!

x ok lg...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...