Tuesday, September 14, 2010

argue..

pomprang pomprang aku bagi
dia bok kluaq spatah 
aku bok kluaq spuloh
my sister ni bukan buleh
ada ja point dia 
nak menang gak walaupun salah
ish ish ish

apa yg jadi?
ceritanya berbunyi...
masa dia ngan mak aku dah agak agak nak berapi mulut td (baru je)
aku pun la berdiri kat muka pintu tu( bilik my sister)
pi wat muka xpuas hati + serius
depa pun x berapa nak berapi sangat la
mak aku blah je, uih terkasaq plak,
edit* 
bonda pun berangkat pergi
(tukaq style balik)
aku pun stay lagi kat muka pintu tuu
sperti kebesaannya ( mmg buleh agak dah)
my sister pun boh la isi2 penting yg menyokong dia x bersalah
pastu aku buh balik
dia buh sket 
aku buh lagi banyak
cramah punya cramah 
dia pun sengap
maka aku menang 
memang itulah moment yang aku tunggu selama ni
dulu aku duk tengok ja
kecik lagi
x reti apa
la dah besaq kita ada kyakinan diri
org puteh kata konfiden!

kak aku and mak aku ni bukan apa
pantang sembang lama sket
kheja* nak argue ja
aduih
aku pun dah naik penat tengok
dua dua pun sama laa
x reti nak berenti
yang kak aku ni
benda dah nak setel dah
satgi duk perapi balik
mak aku pun satu
bukan buleh dengaq kak aku menjawab
dia panas balik la
haihh
ya Allah, sejukkanlah hati mereka berdua ni dan perbaikilah hubungan depa ni

kak aku bukannya x sayang mak aku
mak aku pun sayang kat kak aku
tp tu la
rintangan Allah bagi..

TO BE CONTINUE..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...