Tuesday, September 14, 2010

not to be sexist, tp pompuan nih..( argue part 3 )

wahai rakan
wahai teman
kita semua dah besaq ( yg besaqla)
dah buleh pikiq 
not to be sexist 
tapi pompuan nih
korang kene jaga emosi
jangan emotional
be rasional
stay cool

aku knai sorang budak pompuan
kenaila kan
duk jumpak kat kelas
ada sehari tu
muka masam ja 
cam nak nanges pun ada
aku ngan membe aku approach la p tanya
ingatkan sakit ka
family sakit ka 
rupanya
boyfren dia p jalan-jalan x ajak dia
si pompuan tu siap kata 
" Sampai hati x bwak aku, mintak-mintak la eksiden satgi."
astaga

bagi aku la
pompuan yang cool / steady
memang aku salute korang
x semua yang kureng rasional ni
sebahagian la kan
kita sebagai kawan
kita nasihat skali
bukan orang laen
kawan kita gak

kadang pak aku duk beletiaq kata aku duk pentingkan sangat kawan
memang kadang terlebih sket hehe
tapi kawan kita la yang duk tolong kita masa time blajaq dulu
yang geng bola tu la duk share suka duka pait manis dulu
yang sama2 kayuh baskial time ujan
yang stay up sampai 5-6 pagi wat assignment dan tutorial
yang kejut pi kelas
yang pringat assignment
yang fly sama2
kena tangkap pun sama2 
yang ponteng sama
yang tolong masak 
yang tolong ajaq
yang teman pi sini sana
yang duk teman kita menempuh segala dugaan hidup nih..
tapi kita kena utamakan famili kita 
kawan pun dah macam famili kan
jadi kita saling peringat
darah daging jugak
membe kita jugak
bak kata Pie' " Cubit paha kanan, paha kiri pun terasa."

tamat..first time sampai 3 chapter..hehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...