Saturday, October 16, 2010

mengadu..

bila ku pulang
ada saja cerita emak
cerita itulah
cerita inilah
aku layan saja karenahnya
kadang rungut
aku dengar setia
haritu
aku pulang
aku pula rungut

Aku - Xnak duk lah umah sewa sem depan
Mak - Ape?
a - xnak duk umah sewa sem dpannn...
m - nape? aritu nk duduk? mslh ngan kawan ke?
a - malas la nak duk dgn diorang..diorang asyik merungut je...
     sakit pale otak mendngarnye. dioran rungut mende yang..org kata pe
     mende remeh temeh je, mende yg ptutnya dah bleh pikir by their age
m - la, nape jd camtu?
a - ntahlah..n then diorang x respect laaa..
m - x respect pe?
a - xdekla, masa wat assignment tu psg lagu, kalo lagu jpun xpe
     x faham, ni lagu inggeris la, mlayu la, pasang kuat plak tuu!
m - laaa..
a - mmg la best dgr lagu, tp man xleh, nnt lagu2 tu sume masuk pale nih,
     abis lupe mende man pikir. benda kita faham, pastu kuat plak, abis
     tenggelam suara ati sendiri.
m - haha, menghayati lagu betul..
a - pastu, aduhhh, hisap rokok.x tahan tul.
m - ohh, xpelah, xyahla duk luar sem dpan..

------------------------------------------

lbih kurang la sesi smbng ptg ngan mak aku
masa tu dia ngah drive
baru balik dr umah akak aku

aku pun xtahu la
walaupun rs cam tau
tp mentality diorang ni
be considerate maaaaa...
haish! panas aku
membe tgh tido sblah pun leh tngok movie sound full plak tuh!
ades, gila aku kalo duk ngan diorang.
conclusion nye, aku memecut dgn moto merahku lagii...

4 comments:

キング Naim said...

bese la karenah manusia...
ko x thn ko pindah la rumah...
xyah la dok ngan dorg..abes cer..
klo da kne dok uma sewa...
mmg kne gak..

azrul said...

ntah..aku bengang ngan naim ni..aku housemate dia.berak bapak lama.nak guna tandas pun payah.hahahaha

Dasuki D5T7 said...

al-maklumla,
blik air de satu je..bersabor je laaa..
naim tu saham bnyk, tu yg lama tuh.hahaha

azrul said...

x kira,,nak halau naim jugak..woi kuar dari rumah sekarang..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...