Friday, October 29, 2010

parked..

maka tibalah aku di kedaiserbaneka bernama 7-E
meninggalkan helmet hitam
aku menuju ke pintu kedai
dengan sukar aku mengeluarkan dompet
" Kasi bateri energizer lithium tu."
" Yang mana?" tanya cashier girl
"  Yang warna biru tu." sambil menuding
" Jatuh moto eyh?" tanya girl tu lagi
" Ahahahaha." aku gelak je.
" 16ringgit 90 sen."

Aku masukkan bateri dalam beg
Aku perlu bergegas ke kampus
hari ini ada event
sebab itulah aku mahu juga ke kampus walau dah injured
namun begitu
aku bawak perlahan
dengan kecederaan yang ada
aku x mampu mengawal spenuhnya
akhirnya aku sampai juga
rakan dan lecturerku suruh aku membalut luka td
menakutkan orang saja katanya
aku turut saja

banyak juga gambar yang aku snap
itu ini
x sia-sia aku datang

the next day
aku datang juga
tp dah macam robot
jalan kaki keras
bila naik tangga lagi seksa dan lucu
dah macam zombi jalan daaa
akhirnya lecturerku suruh pegi klinik
aku pergi pada ptngya
dan dapat 2 days out
yeahoo!!

sekarang?
luka di tangan sudah ok 90%
tapi ibu jari masih sakit..sikit
luka lutut kanan sudah 73% ok
sakit betul bila terlanggar
lutut kiri 99% ok
luka jatuh bumbung minggu sebelumnya pun dah 99% ok

jadi tamat di sini rasanya
jadi
pandu cermat jiwa selamat
pandu cepat potong hayat
k! till next post!

3 comments:

キング Naim said...

ko ni..naseb baek xde pape..slagi boleh nk jatuh, ko jatuh ea...

jatuh ati x smpy2 nye lagi..haha

Dasuki D5T7 said...

mana aku tau,
tetiba je dah jatuh..
jatuh je lah..hahaha
jatuh ati? next post je lah..

キング Naim said...

haha..next post pon..next post la bro.. :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...