Monday, November 23, 2009

lipat..

bila mahu ditayangkan d tv ha?
cerita GODZILLA tu..
aku lupe..
korang tau?

tadi ada lipat baju
kerana baju banyak x lipat
ibu ke Kuala Lumpur
urusan kerja
aku terperuk di rumah
bila petang aja bisa keluar

hari ini cerah sedikit
petang semalam hujan sikit
tapi pergi joging juga
hari ini juga pergi

dah muak main gameboy
dah muak main game pc
aku mahu aktiviti luar
xde rock climbing ke dekat-dekat sini

dominos pizza jauh la plak
aku mahu minum susu malam ini
hari ini makan nasik lemak
hari-hari makan nasik
haritu ibu buat soto
soto sedap
makan soto yang sedap

musim hujan
astro jadi x clear
aku xde astro
tv jarang tengok
broadband slow
tersekat-sekat
aku jadi malas nk online
ini aku tulis offline

ada duit aku simpan
dari beli gitar
mahu upgrade laptop
mahu beli buku lagi sem depan

xde foto baru nk edit
kamera dah rosak
kamera adik juga rosak
belum pergi kedai
warranty masih ada lg

bilik sudah kemas sikit
baju sudah lipat banyak
aku tetiba rasa lapar
lepas ni pegi carik makanan

asyik sakat adik beradik
hari-hari sakat
basikal belum repair
aku rindu berbasikal

rindu pada anak saudara
si alisya
dulu balik raya
semuanya baik denganku
aku suka budak-budak
senyumannya ikhlas
gelak tawanya original

itu dalam fikiranku sekarang..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...