Wednesday, November 25, 2009

mahkota..

aku pernah dinobatkan sbagai king!
King of Balloon..
what the heck..!

so rambut kita itu mahkota kita kan..
tanpa rambut pasti pelik kan..
x semestinya..
ada orang tampak sangat menarik jika botak..
dan aku bukanlah orang itu..
walaucamnapun
ia masih terpulang ke si pemilik mata
yang menafsir apa yang disukai atau pun sabaliknya
tiap manusia itu kan dicipta berbeza
citarasa juga mungkin tidak sama

baru masa dinner tadi mama kata padaku..
" memang la macam trojan."
lol
aku ketawa aja..
rambut kini udah tinggi melangit
melekuk-lekuk bak ombak
mama suruh aku potong
jadi aku fikir biar botak trus aja
mama x benarkan..
"Janganla botak. Potong bagi pendek kemas macam masa sekolah dulu, kan ensem."
" hehe.." aku tersengih..
tapi sayang pula..
hey korang
jangan syampu tiap hari unless disarankan doktor
doktor pun rasanya akan kata jangan sympu tiap ari
kerana ini akan menghilangkan natural oil untuk rambut
and this natural oil proves to be the best oil for hair..
apa saja style yang memberi stress pada akar rambut
bisa aja men'damage'kan rambut anda..

antara kompliment yang dapat aku pasal rambut ..
-aku ingatkan orang asli mana tadi -ajiq
-trojan- mama
-macam penyapu lidi - makcik aku
and some more yang malas lah nk gtau..huhu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...