Monday, November 2, 2009

merrier...

hari ini aku pergi ke taman tema air..
maksu belanja so kitorang pun ok jelah..hehe..
nenek pun turut serta..
so ada 7 org sumenye-kakak,maksu,nenek,three chubby cousins and me-
actually kitorang ajak other cousins but x diorang x dpt plak..
to me,THE MORE THE MERRIER!
aku suka ramai-ramai..
seronok..
at least ada teman..my sis?org laen la! kakak aku aku dh jumpa tiap2 ari..
-marah kakak aku karang-

so aku slalu ajak membe teman aku sana sini..
nk bli itu ini pun ajak membe..
kalo jalan sesorang boring,
pastu xde teman nk gelak-gelak..
so xde kenangan..
and kalo terjatuh/terpeleot/terhantuk mana-mana xdak la malu sgt..
and boleh aku snap pictures..
kalo jalan sesorang nk amik gambar sapa?
apek jual ikan..
kalo ada membe-boleh amik gamba apek DAN MEMBE aku tu..-
so skrg aku tgh cuti,
boring nak mamfus duk kat umah..
ingat nk g melawat x-housmate aku laa soon..
duk rumah,
-tido lambat bangun lambat
-chores..yg ni x kesah sgt..
-pantang nk rilek dlm bilik je parents aku suruh duk luar..
-tv?-jarang la mengadap tv skrg..
-laptop? xde movie baru..
-internet? dah potong koz xde org pakai bila sume g boarding school
-membe? sume tgh duk final,so x cuti lagi..
-pegi joging sesorang as always..
-awek?@#%$#! pe barang awek-awek, keje pun belum..
-peti ais x full cam dedulu..

hari-hari mak aku pesan suruh mengaji..
hari-hari aku ingat pastu lupa..
bilik messy..
mouse aku cam nk kiok je..
call of duty 4 dah x larat nk ulang..

ok,aku nk siap g acompany kakak aku g ajaq bebudak nk peksa..
aku tolong la yg mana buleh..
(niat sebenar adalah karna ada wifi)

3 comments:

athira said...

norm
pegi x bekabo pon.

kami kekurangan gang arch sem dpn
:(

gdluck & all the best oke .

Dasuki D5T7 said...

ohh,
aku minta maaf..
aku pun sbenarnya x plan..

kekurangan?
tipulah,
kan ramai budak sem 1 yg korang dah trap masuk arch, hahahahah...

Dasuki D5T7 said...

ohh,
aku minta maaf..
aku pun sbenarnya x plan..

kekurangan?
tipulah,
kan ramai budak sem 1 yg korang dah trap masuk arch, hahahahah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...