Friday, November 6, 2009

budak..

slalu aku cerita pasal diri ini..
kali ini aku pilih dia pula
siapa?
err..


si budak chubby yg kiri tu..

nama: F
umur: muda dari aku
pekerjaan : student di sebuah sbp kat m'sia
status: aku xtau
tinngi: rendah dari aku
berat : ringan dari aku
favourite food: bihun kung fu
hobi: melukis, game, sports, demam, etc

budak ini sebenarnya adalah adik aku
beza umur x jauh sangat
beza perangai, boleh tahan
dia lebih teratur
aku lebih berterabur
bulu mata lentik budak ini selalu jadi bualan
ya, lentik macam budak perempuan
kecik-kecik sangat qiut
bila besar..x qiut...haha..macho?mungkin laa..
nak tengok dia belajar kat rumah agak susah
tetiba je dapat straight A dlm upsr
terkejut aku
tp aku percaya dia boleh
budak ini main hoki di sekolah rendah dan basketball di sekolah menengah
pernah masuk nasyid dan F1 in school
aku xtau pun dia amik engineering sampai la aku tersembang dgn cikgu aku
yg juga cikgu dia
dulu dia suka cakap tunggang terbalik-camna la dapat straight A? lol-
sekarang cakap terbalik-tunggang..err..-susah faham-
tahap keteraan taekwandoe nya x diketahui
school life kekal misteri
dulu dia suka demam
pantang balik umah je demam..-koolfever maju sebab dia-
rasanya dia paling banyak travel masa sekolah berbanding aku dan siblings lain
mahu ke putrajaya katanya esok lusa ni
pertandingan apa entah
dressing-selalunya melucukan, tapi kekadang smart! kalah aku-aku smart?..
dia kurang memberontak bila disuruh
aku selalu meberontak bila disuruh
kreatif agaknya
katanya mahu amik programming nanti
eh, dulu cakap nk jadi cikgu..
dia mudah campur dengan orang
aku mudah makan sorang-sorang-gurau ja..
agak cekap bab-bab komputer nih..
so thats my lil bro..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...