Tuesday, November 3, 2009

snowcap..

oyy..
aku tidur dan tidur..
penat kelmarin agaknya..
ada banyak durian di rumah..
tp itu tadi..
bapa sudah bagi pada orang..
agaknya kerana xde orang sentuh buah tuu..
aku pun belum..
aku terus tidur dari td..
malas nk berjalan..
kakiku cedera akibat leka bermain d taman tema..
adoi..

rambutku udah agak panjang..
tidak kemas..
selalunya aku biarkan pendek..
mudah diurus..mudah disikat..
tp,
bagaimana rupaku kalo rambut berombak ku panjang..
musykil aku..
tetapi lagi..
rambutku sekarang amatlah x smart..
jadi aku pakai snowcap bila keluar rumah..

pernah aku botakkan kepala ini tika menghampiri final exam dulu..
semua orang yg aku jumpa akan kata
" Benazar ke?"-99%-
jawapannya 'X!'
saja aku mahu ringankan kepala dekat-dekat nk exam..
kasi berangin sket...
masa tu aku juga x pasti mahu botak atau x..
aku tanya rakan..
ada yang sokong..
ada yang tidak..
tp aku masih ingat yg bun ada kata " Just Do It!"
rm5-botak
malam tu juga kami-aku,fifi and the gang-
pergi cari snowcap..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...