Wednesday, September 9, 2009

hampir..

udah pukul 6.53ptg wktu malaysia..
dh nk masuk wktu berbuka..
kejap lg aku akan berangkat ke masjid kampus..
ada iftar dgrnya..
seronok juga ada program nih..
dh lm xde program kat kampus since kes H1N1 aritu..

lepas terawih plak ada derma darah..
entah buleh ke tidok aku ni,
aritu dah derma..
kita leh derma darah from time to time at least berapa lama dr dermaan sebelumnya?
nnti aku tny nurse kat situ..
aku dh pun berbaju melayu itam and berkopiah..
ready nk gerak je..
dari tingkap kat bilik ni buleh nmpk masjid..
jap ye..
aku g usha jap....
.
.
.
.
.
.
ambulans dh ada..
hmm..
sejak dari dermaan yg lpas..
aku tlah disahkan mengandungi darah jennis O..
positip or negatip aku x sure..
so..
kalo korg x cukup leh mintak sket kat aku..
Universal DOnOr la katakan..
and aku nk ucap tq lah ye din
dan juga sume pengikut setia blog den nih..
ntah mende la aku mrepek kat sini,
tp korg still komen and baca..
tq for all your advices..
selamat berbuka dari aku kpd korg sume..
Shj aku berbuka.....

2 comments:

Sanji desu! said...

Berbuka kna tepat pd masa jgn lupa ^^

Xpe, kita kan kawan. No, bukan kawan yg orang biasa kata mcm "oh, dia kawan aku" Itu ak xmaw. sbb biasa lpas bbrapa lama kte lupa "kawan" kte tu.

Bagi ak ko "nakama" ak. Tnya acap apa mksudnya klw xtaw haha. dia nakama ak jge. korg kt penang smua cam sedara darah daging ak jge =)

Dasuki D5T7 said...

bagi seorang pembaca setia onepiece,
mustahil le aku xtaw apa itu 'nakama',
yeah nakama!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...