Thursday, September 3, 2009

lompat!!

lompat!
lompat!
bak kata Dora de explora!

housemate aku slalunya akan menempikkan nm aku..
skiranya:
-nk suruh ankat bebarang aku yg messy,
-kejut sahur,
-berbuka,
-nk pinjam headphone,
---n yg paling kerap adalh karna encik kokoc(bak kata sara)

berpakaian serba gelap dan berantena,
berkaki enam malah bersayap..
berotak di perut, malah dinobatkan sebagai antara yg paling thn lasak berbanding dgn spesisnya..
lipas!

diorang akan jerit,"ko dtg sini kejap, kawang ko dh dtg"..(kawang=kawan, biasalah,loghat ganu kite)
nape aku?-bak kata ajie-
coz slalunya kalo aku nmpk aku kan pantas mencari paper untuk digulung as weapon bagi
tetamu x diundang ni..
so,konklusinya ialah diorang malas nk angkat punggung 100tan diorg tu untuk just halau/kill
menatang tu..
kecuali acad agknya,karakter paling rilek bila berdepan insect yg bernama lipas nih..
yg trauma ajie,
yg geli apam,-katanya la..-
yg tension yuu,
yg gelak sambil lari jackie,
yg cuak gila! jatuh pada iwang!!
yg tersengih carrey,
aku?
aku yg terlompat-lompat mengelak arial attack!

semalam kitorang kene attack dua kali..
abis bising satu umah bujang! ngan gelak tawa and jeritan ..
mmg lawak gila !
first aku ajie iwang and jackie..
pastu carrey and apam lak..
cuma acad yg tgh men game summon knight 2 je rilek meneruskan journey mencari daemon edge,pedang sakti..
sakit perut aku glak smalam..
tp sakit lg ms tngok Spontan..rancangan tv kat astro tu..lawak gila..

4 comments:

tieya A. said...

haha ank bujang takut lipas
lwk ah

jackie lari?
haha
mamat tu alah ngn lipas ke
hehe

Dasuki D5T7 said...

entahla,
slalunya dia bukak kong-fu dia..

anak bujang anak bearanak anak rabbit,
kitorang pun manusia gak..
allergic?
munkin gak!hahaha...

Sanji desu! said...

ada orang peghak tak? biasanya ktorg anak jati perak guna kaki/tangan je utk hempas bnda tu! haha
-based on personal kampung-with-cousins experience- ^_~

Dasuki D5T7 said...

kalo ko la duk umah tu,
mmg diorg x cari aku dah le ..

mende tu kuar dr tandas lee..
pikir 2-3 kali gak lor nk tibai trus camtu je..
ada,sorg..-ajie-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...