Thursday, September 3, 2009

kapur..

kapur barus..
nape guna kapur ini untuk bersihkan jenazah..
ustaz kata, dia pernah memandikan jenazah dan ia mengeluarkan sejenis bau yg x best..
dan dgn kapur barus ni le dpt mengnaturalkan balik bau yg x best tu..
aku tringat..
ramadhan bebrapa tahun lpas..
tokwan kembali ke rahmatullah kurg 2 jam setelah aku tiba di rumah tokwan..
suasana suram lg x meriah sperti slalu..
mlm itu, aku bantu bapa,pakcik dan sedara aku yg len membersihkan jenazah tokwan..
. . . . . .

kini ramdhan lg..
aku tekenang-kenang pristiwa ramadhan lpas..
dgrnya cuti kan bermula 19..ke 18..
whichever one x kesah la..
tp kalo balik umah tok,
hmmm...kalo balik 19 cam kalut je..
20 raya eyh?

"merdeka n puasa aku tahun ni mmg la kosong.."-kata carrey pg td ms g bli sahur..
kosong?-perkataan tu berlegar-legar dlm pala otak aku seketika..

udah brapa lm aku x balik umah..hmm?
tringat-ingat pulak kat ibu..-x pernah-pernah aku homesick..-

zara itu bukan kekasih aku la dd!..
tapi aku rindu dia haha..
hanya mereka yg tau je tau siapa zara..hahahahahah(evil laugh)

2 comments:

tieya A. said...

ko ad adk ke
xkn la ank rabbit ko kott
ko bela rabbit ke

=.=

sape zara????..

Dasuki D5T7 said...

adi? perh..jauh skali..
adik aku laki la..
mana seronok bela rabbit,
bela ferret lg besz!

hanya tau je mengetahui mende yg ko x tau tu...kuikuikui..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...