Tuesday, September 8, 2009

hilang..

sesudah aku log in friendster..
aku trus mengusha new msg and comments..
mostly msg mngarut and forward msg..
kembali ke 'home',
ttiba aku prasan featured friends aku 5 je..
aik, dh ilang satu?
sapa plak yg ilang nih..terlupa lak aku coz dh lm x log in menatang nih..
then, aku tringat bun yg tlah mendeletekan friendster n myspace beliau..
.....-jap bc msg jap-.....

slamat le bun x delete blog dia,
at least ada la blog budak skolah aku,
kalo x bun, rasyid..tp rasyid cam jrg update...
back to the purpose aku log in friendster aku adalah..
aku tringat blog cousin aku..
boleh aku add,
mn tau dia kutuk aku ke haahaha...

1 comment:

Sanji desu! said...

Sebenarnya kita sbg sorg Muslim kena sentiasa bersangka baik walaupun kita dah tau yang orang yang kita kenal itu memang kurang baik perangai nya.

=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...